Even terug in Nederland 🇳🇱

30 september 2024 - Tholen, Nederland

Na veel veilige kilometers zijn we aangekomen in Nederland🙏

Wat was dat wennen vorige week, toen we de boot afreden...🫡 zoveel auto's, files, regen en wegafsluitingen....maar toen we eenmaal in België waren, genoten we weer van de rust en de prachtige omgeving. 

Afgelopen zaterdag hebben we in de Ardennen de sponsortocht gelopen. Het was een zware, maar prachtige wandeling door de Ardennen. Ruim 800 hoogtemeters hebben we afgelegd en in totaal wel 25 kilometer gelopen voor kinderen die in slavernij leven. Om een beeld te krijgen waar jullie sponsorgeld aan wordt besteed, kan je via onderstaande link een inspirerende video bekijken. 

Bekijk deze video: Bevrijd uit slavernij

Vooral tijdens de laatste stappen, hebben we veel aan onze sponsors gedacht😊 Nogmaals bedankt voor jullie bijdrage! 

1000049240

Nu staat er een weekje Nederland op de planning, met veel afspraken. O.a.(familie)bezoekjes, paspoort verlengen, winterkleding ophalen in de opslag en weer volladen voor de volgende bestemming: Hongarije 🇹🇯 daarover later meer!

Groeten uit een regenachtig Nederland!

Foto’s

2 Reacties

  1. Erika:
    30 september 2024
    Veel plezier, liefs Erika.
  2. Elizabeth:
    1 oktober 2024
    Het mooie weer is hier helaas voorbij .wens jullie wel een goede week in Nederland.gr