Ons plan

11 april 2024 - Nunspeet, Nederland

Misschien zijn we altijd wel op zoek naar nieuwe uitdagingen in ons leven.

Als we terugkijken, hebben we nog maar net ons laatste project afgerond: een nieuwbouwhuis. En als je wens dan is uitgekomen, zoek je zo weer naar een nieuwe uitdaging. We hebben zeker met veel plezier hier gewoond, maar we waren er altijd druk mee: tuin en huis netjes houden. Daar kwam nog bij, dat we op een gegeven moment hier samen overbleven. Waarom zetten we het huis niet te koop? Zo gezegd, zo gedaan.

Ondertussen hebben we heel wat plannen bedacht voor de toekomst. Uiteindelijk kwamen we steeds weer op hetzelfde idee: we willen graag reizen, maar ook wel een doel hebben. En nu is het zover! Ons huis heeft een jaar te koop gestaan, maar is nu definitief verkocht en we kunnen onze plannen gaan uitvoeren.

Vorig jaar hebben we tijdens onze vakantie een camper gehuurd. Dat is zo goed bevallen, dat we hebben besloten om tijdelijk te gaan reizen in een camper.

Surprise Sinterklaas

Deze mooie camper kregen we vorig jaar als surprise voor Sinterklaas. Helaas kunnen we daar niet in reizen, dus zijn we op stap geweest om een echte camper te kopen. We hebben een heel aantal campers bekeken. Gelukkig heeft Pieter veel ervaring, omdat hij jarenlang bij een caravanbedrijf heeft gewerkt.
Ook hadden we een aantal wensen waar de camper aan moest voldoen. Uiteindelijk zijn we geslaagd:

Onze Cocoon

Op dit moment wordt de camper voor ons klaargemaakt. We wachten een telefoontje af wanneer we de camper kunnen ophalen.
We hebben nu al zin om een keer te gaan proefkamperen!

En ons doel? Daarover later meer.

Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen?
Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Tot snel!
Pieter en Sjoukje

1. Reislogger:
    11 april 2024
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Mama:
    12 april 2024
    Dat is een mooie voorbereiding op jullie reis....... we hopen jullie belevenissen te kunnen volgen.
  3. Elizabeth:
    12 april 2024
    Wens jullie veel succes met de voorbereidingen en hoop op een mooie reis.
  4. Willie:
    16 april 2024
    Leuk, om mee te genieten.
  5. Willie:
    16 april 2024
    Leuk, om mee te genieten van jullie avonturen.

Jouw reactie